Jak ułatwić komunikację z nami, i na odwrót.

Szanowni Państwo. 

Staram się odpisywać jeszcze tego samego dnia podając najbardziej precyzyjne propozycje z 5 kancelarii, które polecają przez prawie 5 lat między sobą nasi czytelnicy. Aby taka szybka odpowiedź miała miejsce i aby nie zajmować Państwu cennego czasu, oraz mi, proszę ponownie aby opisać dokładnie z jakiego rodzaju problemem mamy do czynienia:

  • nazwa polisy/firmy, np. Skandia, AXA itp
  • opłata likwidacyjna pobrana lub kwota jaką TU pobierze w wyniku rozwiązania polisy (jest to o tyle istotne i najważniejsze, że to od tej kwoty kancelarie uzależniają swoje wynagrodzenie w procentach)
  • czy umowa jest rozwiązana, czy kontynuowana
  • czy był aneks (podpisanie aneksu czasami powoduje, że nie ma o co już kruszyć kopii)
  • imię i nazwisko (chcę się do Pana czy Pani jakoś zwrócić i zapisać, ewentualnie polecić dalej do kancelarii)

Maile o tresci „Proszę polecić mi kancelarię do mojej sprawy” niewiele informacji wnoszą.

Kolejna sprawa, która ułatwi komunikację to rozmowa telefoniczna. Jeśli dzwonicie Państwo w sprawie np. opłaty likwidacyjnej zaczynając rozmowę „dzień dobry, wysłałem do was maila tydzień temu i co mam dalej robić…” to również nie ułatwia sprawy.

Codziennie ktoś dzwoni i codziennie ktoś pisze, wiec na pewno nie jest Pan/Pani pierwszą osobą bym ją skojarzył, zwłaszcza kiedy nie znam imienia i nazwiska.

Pozdrawiam

Administracja