Wczoraj (styczeń 2020 r) media obiegła informacja bardzo istotna z punktu widzenia zbliżającej się lawiny pozwów indywidualnych dotyczących unieważnienia polisolokat. Od lat otrzymuję informacje, że kancelarie, które dziś oficjalnie są poddane weryfikacji przez Urząd Ochrony Konsumenta i Klienta stosują nieuczciwe praktyki w stosunku do swoich klientów.
Fora internetowe zalewane były wpisami „zadowolonymi klientami” o różnych imionach zachwalającymi kancelarie Samper Invicta (wcześniej Inviktus), LEX, Virtus z Krakowa czy LEX. Nie trzeba być wybitnym informatykiem, że wszystkie te wpisy pisane były z jednego IP komputera.
Jak podaje UOKiK umowy kształtowane były w taki sposób by klienta „oskubać” co najmniej 50%, brak możliwości wycofania się w terminie przewidzianym ( o zgrozo!!) przez prawo z umowy, nie informowanie klienta o wszystkich kosztach i wiele innych.
Firmy te, jak podaje UOKiK pokrywają się z tym o czym alarmowali czytelnicy:
Arbiter S.A. z Wrocławia,
Kancelaria Prawnej Semper Invicta sp. z o.o. sp.k. z Wrocławia (dawniej Kancelaria Invictus sp. z o.o.),
Votum S.A. z Wrocławia.
Kancelaria Virtus sp. z o.o. z Krakowa,
Omikron sp. z o.o. z Wrocławia (dawniej Optima Legal Consulting sp. z o.o.).
Czego dotyczyły zarzuty można przeczytać tutaj: